Klantrelatie management met de blueprint voor groei
Hoe ziet de weg van product- naar klantgericht werken eruit? In 5 stappen zorgen we voor procesoptimalisatie, inzichtelijk ketenmanagement en één centraal klantbeeld.
Stap 1 Probleemanalyse en oplossingsrichting
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Stap 2 Een snelle inrichting van onze blueprint_voor_groei
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Stap 3 Configuratie van specifieke bedrijfsprocessen
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Stap 4 Gebruikersadoptie-programma voor tevreden gebruikers
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Stap 5 Beheer, support en optimalisatie
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Jouw weg naar klantgericht werken ziet er zo uit
Met de juiste CRM-implementatie kun je klanten sneller helpen – nu en in de toekomst. Bovendien kun je zo professioneler inspelen op de behoeften van jouw klanten en bouwen aan langdurige relaties. Maar voor maakbedrijven stopt CRM niet bij relatiebeheer.
Dit bereikt de organisatie met de blueprint voor groei
Na de implementatie van de blueprint voor groei ben je verzekerd van:
- Procesoptimalisatie
- Inzichtelijk ketenmanagement
- Eén centraal klantbeeld
Hierdoor kun je – nu en in de toekomst – sneller en professioneler inspelen op de behoeften van jouw klanten. En bouwen aan langdurige relaties.
De vier zekerheden van Bluedesk CRM
Wij gaan graag met je in gesprek over de ambities van jouw organisatie!
- Stap 1
Probleemanalyse en oplossinggericht
- Stap 2
- Stap 3
- Stap 4
- Stap 5
Wij werken met...
Bluedesk CRM is Gold Partner van Aurea CRM én de verantwoordelijke partner binnen de Benelux. De blueprint voor groei wordt binnen het CRM van Aurea aangepast aan jouw specifieke bedrijfsprocessen voor een optimaal resultaat.
Het cloudplatform Amazon Web Services (AWS) biedt bijna alle geavanceerde technologieën die in de cloud computing-industrie beschikbaar zijn. Denk aan servers, opslag, netwerken, remote computing, e-mail, mobiele ontwikkeling en beveiliging.
Veelgestelde vragen over CRM & onze aanpak
Wat is CRM?
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Wat is het verschil tussen CRM en ERP?
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Welke voordelen biedt CRM aan de (maak)industrie?
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Hebben jullie tijdens de CRM-implementatie ook aandacht voor gebruikersadoptie?
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Waarom kiezen jullie voor Aurea CRM?
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?
Kun je een CRM0oplossing ook offline gebruiken?
Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?