Klantrelatie management met de blueprint voor groei

Hoe ziet de weg van product- naar klantgericht werken eruit? In 5 stappen zorgen we voor procesoptimalisatie, inzichtelijk ketenmanagement en één centraal klantbeeld.

Stap 1 Probleemanalyse en oplossingsrichting

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Jouw weg naar klantgericht werken ziet er zo uit

Met de juiste CRM-implementatie kun je klanten sneller helpen – nu en in de toekomst. Bovendien kun je zo professioneler inspelen op de behoeften van jouw klanten en bouwen aan langdurige relaties. Maar voor maakbedrijven stopt CRM niet bij relatiebeheer.

Dit bereikt de organisatie met de blueprint voor groei

Na de implementatie van de blueprint voor groei ben je verzekerd van:

  • Procesoptimalisatie
  • Inzichtelijk ketenmanagement
  • Eén centraal klantbeeld

Hierdoor kun je – nu en in de toekomst – sneller en professioneler inspelen op de behoeften van jouw klanten. En bouwen aan langdurige relaties.

CRM implementatie maakindustrie

De vier zekerheden van Bluedesk CRM

Wij gaan graag met je in gesprek over de ambities van jouw organisatie!

Probleemanalyse en oplossinggericht

Een snelle inrichting van onze blueprint_voor_groei
Configuratie van specifieke bedrijfsprocessen
Gebruikersadoptie-programma voor tevreden gebruikers
Beheer, support en optimalisatie

Wij werken met...

Bluedesk CRM is Gold Partner van Aurea CRM én de verantwoordelijke partner binnen de Benelux. De blueprint voor groei wordt binnen het CRM van Aurea aangepast aan jouw specifieke bedrijfsprocessen voor een optimaal resultaat.

Het cloudplatform Amazon Web Services (AWS) biedt bijna alle geavanceerde technologieën die in de cloud computing-industrie beschikbaar zijn. Denk aan servers, opslag, netwerken, remote computing, e-mail, mobiele ontwikkeling en beveiliging.

Veelgestelde vragen over CRM & onze aanpak

Wat is CRM?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?

Tijdens een strategische sessie bepalen wat jouw organisatie wil bereiken. Vragen die we beantwoorden zijn: waar staat de organisatie op dit moment, waar loop je tegenaan en… waar wil je naartoe?